Guangzhou Carlori Co., Ltd

Tutti
  • Tutti
  • Titulu
HomeProdottiFilm di prutezzione di u pitturaCULL TU PPFvitture wrap fornimentu di ppf

vitture wrap fornimentu di ppf

Color:
Share:
  • Descrizzione
Overview
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluTPU-01

MarcaCarlori

Situazione ApplicabileAdesivi per u corpu

Locu D'origineCina

Package1roll /1box

Size1.52x15m = 60''x50'

FinishClear Gloss

TypeCar Body Wrap

MaterialTpu

Air Bubble FreeYes

Water ProofYes

UV ProofYes

Vehicle ModelAny

Film Thickness7mil

Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

ImballaggiPackaging Interner: Prutegge u pruduttu cù un saccu di foam pe Imballaggio esternu: Casella di cartuni. Finalmente wrap the carton cun un saccu tissutu.

TrasportuOcean,Air,Land

Ability Abilitycontact us

Codice HS3919909090

PortuGuangzhou

Pagate TipoT/T,Paypal

IncotermFOB,CIF,EXW

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita:
Roll
Tipu di pacchettu:
Packaging Interner: Prutegge u pruduttu cù un saccu di foam pe Imballaggio esternu: Casella di cartuni. Finalmente wrap the carton cun un saccu tissutu.

Film di prutezzione di u quadru

Benvenuti à u situ web di prutezzione di Car Carlori. I nostri prudutti d'aziende sò film di prutezzione di a cistola, u revestimentu di a cerca è u film di vitture di vittura. A film di prutezzione di u pittura hè assai usatu in a prutezzione di sicurità di u trafficu, prutezzione di a visualizazione, a prutezzione di i butteghe, pitturà e decorazione di l'automobile è altri veiculi. Se vulete cunnosci più dettagli nantu à a cartone di prutezzione di Car Carlatori Cary, per piacè cuntattateci, grazie.
Car Paint Protection Film


Chì ghjè a film di prutezzione di u pittura / u bra.

A film di prutezzione di a pintura hè una folla fotata di trasparente durable è flexible è flexible è flexibile è flexible è pruteghja a pittura di u veìculu contru contra l'i detrelli di roccia, è arrucchi. In prima cunnisciuta cum'è u filu chjaru, u film di prutezzione chjaru vene cù un attente di l'acilica chjaru, di a pressione (PSA) chì assicura currettamente à a pittura di u veiculu.
Questa filma argumoplastica cunversi cumposti da parechji microvelast chì, quandu esposti à u calore, per via di u sole o di una punca è pruteghji a vostra cruci è a so capacità ".

Matte


A nostra citpon film trasparente hè guasi aisibbile, è durabile, mentre chì furnisce uv prutezzione per a vostra vittura, è agisce cum'è una barriera, è evità danni chimichi è d'acqua chimicu.
Micca solu pò una film di prutezzione di a vita di alta qualità, pudete priservà a vostra bella u vostru veìculu finisce o dà a vostra vittura un novu sguardu satin senza dannà a pittura originale.


Autres Nomi populari per Protezzione di Pittura Consultà: Colletu Invisibile, Scudo carina, mascita di cararia, carica chjaru, mascara chjara, mascara chjara, mascara chjara, mascara chjara, mascara chjara, mascara di cella chjaru, mascendu di guarita.

Caratteristiche di u produttu:

1. Risistenza di punizione è a forza di tensile alta.

High Tensile Strength And Puncture Resistance

2 . Auto-guarimentu, anti-zero è durable.

A superficia di u pruduttu hè rifegnata cun una capa di riparazione di metà in elastica, per a scarcata causata da u drif rapida, senza u mantellu rapidamente, senza seguitu mantenimentu di seguitu.

Self Healing

3. Anti-corrosione, a longa prutezzione contra a difesa di a pintura di vittura.

Excelent Anti-persebilità è Resistenza di Corrosia Contra, OSFalto, l'asfaltu, l'insetti di resine, foglie, gocce d'uccelli è altre tela a retratura. Dunque, a superficia di a vittura ùn pruducca micca e spots è l'altri fenomeni indesevuli.

4. rinfurzà a luminosità di a superficia di a pittura di vittura , fate a superficia di a vittura brillante per un bellu pezzu.

U pruduttu hà super anti-ultraviolet è 10 anni di prestazione stabile, pò prutege a pintura di a vittura da l'ossidazione è a fade per un bellu pezzu. Aumenta a luminosità di a pittura di 40% è ferma luminoso per un bellu pezzu. Evitate u costu di a cera di cera è sigillà ghiaccio.

Increase Glossy

5. Anti-fouling, Bon Hydropobic è faciule da pulisce.

Cù a supportu capitale antiviu è pò fà a vittura pittassi u filmu pruticatu seccu l'acqua, dunque u liilità ùn hè micca faciule da restà, per prevene a opzione di scala dopu. A vittura nurmale deve esse pulita ogni duie settimane, è a vittura hydrophobica pò riduce u numeru di volte, difficiuli è u ciculu di a superficia di a serviziu.

Good Hydrophobic

6. rimovibile.

U film di prutezzione di Pint Cardori ùn lascia micca traccia di u so adesivu nantu à a vostra vittura.

Removable

Applicazione & Casi:

1. U film di prutezzione di pittura automobili hè largamente per e vitture, motociclette, camioni, furgoni è altri tipi di veiculi.

2. U film di prutezzione inturniatu calienti guariscamente hè tipicamente pensatu è hà stallatu per prutege i Capelli di u veiculu, cuscini, colori di porta, razzi di gestita, cazzoli di manighja) è qualsiasi altre zone di pintura vulnerabile.

Aq

11
»5 anni di garanzia
»Pacchettu: 1box / 1box

Categurie di pruduttu : Film di prutezzione di u pittura > CULL TU PPF

E-mail à stu dispunizatore
  • *Sujetu:
  • *To:
    Ms. Mandy Yang
  • *Email:
  • *Missaghju:
    U vostru messagiu deve da entre 20-8000 caratteri
HomeProdottiFilm di prutezzione di u pitturaCULL TU PPFvitture wrap fornimentu di ppf
Inviazione
*
*

Mobile Site

Home

Product

Whatsapp

Nantu à noi

Inquiry

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà